Montcada Participa: Pressupostos Participatius 2017

L’Ajuntament de Montcada i Reixac va obrir un procés participatiu perquè la ciutadania decidís a quines actuacions i projectes es destinarien 250.000 euros de la partida d’inversions del pressupost municipal de 2017.

icon_propostes_ciutadanesActualment estem a l’última fase, la de planificació i execució dels projectes guanyadors.

Les fases del procés han estat aquestes:

• Fase de presentació de propostes: del 25 d’abril al 9 de maig de 2017 (FINALITZADA)
  • Fase de validació: del 10 de maig al 9 de juny de 2017 (FINALITZADA)
  • Fase de votació: del 12 al 27 de juny de 2017 (FINALITZADA)
  • Fase de planificació i execució: al llarg de 2017 i 2018 (FASE ACTUAL)

Durant la fase de presentació de propostes molts ciutadans i ciutadanes van presentar els seus projectes i idees per millorar Montcada. De les 72 propostes presentades, un cop validades i agrupades,  van passar 30 a la fase de votació.

Finalitzada la fase de votacions, el projecte més votat ha estat l’agrupació de dues propostes que demanen la construcció de pistes esportives i una nau diàfana als voltants del pavelló Miquel Poblet. Aquestes propostes tenen el recolzament de diferents entitats culturals i esportives del municipi.

participa.montcada.cat