CAMPANYA SOLIDÀRIA DE JOGUINES

Per setè any consecutiu l’Ajuntament de Montcada i Reixac engega la campanya solidària Regala il·lusions, amb la col·laboració de diversos comerços i entitats del municipi.

L’objectiu de la campanya és fer possible que infants que viuen en un entorn econòmicament deprimit puguin gaudir de regals amb motiu de les festivitats nadalenques.

Per col·laborar amb la campanya es pot comprar una pinça de papereria al preu de 1,50€, la recaptació de la qual es destinarà íntegrament a la compra de joguines. Una altra manera de col·laborar és fent una donació de material escolar i contes nous.

Venda de la pinça solidària: Ajuntament (av. de la Unitat, 6), Casa de la Vila (c. Major, 32) i comerços participants.

Punts de recollida de material escolar i contes nous: Ajuntament (av. de la Unitat, 6), Casa de la Vila (c. Major, 32) i entitats municipals adherides a la campanya.

Regala il·lusions 2017
Etiquetat a: