Càpsules formatives per a joves de 16 a 21 anys

De què t’agradaria treballar?

Sessions formatives de perruqueria, premonitors/es en temps de lleure i primers auxilis adreçades a joves d’entre 16 i 21 anys que estan sense escolaritzar i que necessiten orientació per descobrir els seus interessos professionals i educatius.

Les càpsules pretenen, d’una forma pràctica i en contacte amb professionals de diferents sectors, despertar l’interès d’aquests joves per seguir formant-se i facilitar la seva incorporació al món laboral.

La càpsula de perruqueria ja és en marxa i, per la demanda existent, s’ha hagut d’obrir un segon grup que començarà a treballar el 20 de març, en horari de tarda. La càpsula de premonitors/es en temps de lleure tindrà lloc del 9 al 13 d’abril al Centre Cívic La Ribera (Llevant. 10). Aquest mateix equipament acollirà la tercera formació, sobre primers auxilis, del 24 d’abril al 9 de maig.

Més informació: Àrea Social de l’Ajuntament (av. de la Unitat, 6). Tel. 935726474 (extensió 4033). Correu electrònic educacio@montcada.org.