Festival MIRA’MiR

19, 20 i 21 D‘OCTUBRE DE 2018

L’Ajuntament de Montcada i Reixac organitza el ‘Festival MIRA’MIR. Arriben els colors a Montcada i Reixac’. Es tracta d’un projecte per transformar les columnes de l’autopista C33 en una galeria d’art urbà a l’aire lliure. L’objectiu del consistori és pintar les grans columnes d’aquesta infraestructura, amb creacions relacionades amb la natura i el medi ambient que permetin donar color a un espai que s’utilitza com a aparcament públic i que sempre ha estat gris.

Amb aquest objectiu, l’Ajuntament ha fet una convocatòria a artistes que, per mitjà de la tècnica del graffiti i del mural, realitzaran les seves composicions durant el cap de setmana del 19 al 21 d’octubre de 2018, on hi haurà tallers, actuacions musicals i una àmplia oferta gastronòmica. Els participants disposaran d’un espai amb 25 pilars de més de 8 metres d’alçada ubicat entre el camí de la Font Freda, la rambla dels Països Catalans i el carrer Carrerada. Actualment aquesta zona s’utilitza com a aparcament públic.

Els artistes que vulguin participar han de presentar el seu currículum i una mostra del seu treball al correu electrònic miramir@montcada.org abans del dia 2 de setembre. Un consell artístic seleccionarà els 25 artistes entre les propostes presentades, que hauran d’aportar un esborrany del mural que proposen pintar. A l’enllaç següent es poden consultar les bases del MIRA’MiR.

El darrer dia del festival, i un cop finalitzades les obres, el públic assistent al festival podrà votar el mural que més li hi hagi agradat. Entre el públic que participi en la votació se sortejarà un premi. El mural escollit es proposarà per ser la imatge del Festival de la següent edició.