Fase de votació Pressupostos Participatius 2018-2019

VOTACIONS DEL 24 D’OCTUBRE AL 8 DE NOVEMBRE

Avui comença la fase de votació de les propostes presentades per la ciutadania als Pressupostos Participatius 2018-2019.

Es pot votar online a Montcada Participa o presencialment a l’Ajuntament de Montcada (av. Unitat, 6) de 9 a 14h.

L’Ajuntament de Montcada i Reixac va obrir aquest procés participatiu perquè les veïnes i els veïns del municipi decideixin a quines actuacions i projectes volen que es destinin 250.000 euros de la partida d’inversions del pressupost municipal.

Les propostes presentades han estat validades pel grup motor del procés, passant finalment a la fase de votació un total de 33 propostes.

Fins al dia 8 de novembre podeu votar les tres propostes que més us agradin assignant 5, 4 o 3 punts respectivament, per ordre de preferència.

Entra a Montcada participa i recolza les propostes que més t’agradin!