Concurs de cartells Dia de les Dones

4t Concurs de cartells DIA DE LES DONES TREBALLADORES

L’Ajuntament de Montcada i Reixac convoca la quarta edició del concurs de cartells a la millor imatge representativa del 8 de març, Dia de les Dones Treballadores, any 2019.

La temàtica ha de ser la igualtat de gènere, així com les lluites socials i laborals de les
dones en plural.

La participació és oberta a totes les persones residents a Catalunya, sense límit d’edat, i els cartells es poden presentar fins al divendres 18 de gener del 2019 (inclòs) als equipaments municipals indicats a les Bases.

S’atorgarà un premi de 450€ a la millor imatge i es podran atorgar un màxim de 4 accèssits de 300€ cadascun.

El veredicte i el lliurament de premis serà a l’entorn del 8 de març del 2019, en una data i un lloc que s’han de determinar.

Podeu ampliar la informació a l’enllaç següent: les Bases del concurs.