L‘Ajuntament de Montcada i Reixac convida a totes les entitats i a la ciutadania a dues audiències públiques a la Sala Institucional de la Casa de la Vila (c. Major, 32).

-Dijous 17 d’octubre, a les 19 h, audiència pública sobre les Ordenances fiscals per al 2020.

-Dimarts 22 d’octubre, a les 19 h, audiència pública sobre els Pressupostos municipals per a 2020.

L’audiència pública és un espai de participació obert a tothom, previst en el Reglament de Participació Ciutadana.

A l’audiència del dia 17 es donaran a conèixer les línies generals de les Ordenances Fiscals per a l’any 2020.

Posteriorment s’obrirà un torn de paraules perquè qualsevol persona interessada pugui plantejar els seus dubtes, propostes i/o suggeriments.

Podeu consultar la documentació referent a les ordenances fiscals al Portal de la Transparència de la pàgina web municipal picant aquest enllaç: Consulta documentació proposta ordenances 2020.

Per a l’audiència dels pressupostos municipals que tindrà lloc el dia 22 d’octubre, podeu consultar la Proposta inicial de Pressupostos Generals de la Corporació 2020.

Audiències públiques Ordenances fiscals i Pressupostos 2020