S’ha obert una consulta prèvia per recollir propostes i aportacions a la nova Ordenança que elaborarà l’Ajuntament sobre Transparència i Administració Electrònica.

El termini de presentació d’aportacions finalitza el 15 DE JULIOL.

Un dels objectius que pretén la nova ordenança és construir, amb el suport de les noves tecnologies, una administració més eficient i alhora més propera i transparent.

L’ús de mitjans i tecnologies electròniques ofereix a la ciutadania la possibilitat de tenir un millor accés a la informació municipal, així com poder millorar i incrementar la seva participació en els assumptes públics.

Per a més informació i presentació d’aportacions podeu entrar al portal Montcada Participa consulta-previa-sobre-lordenanca-de-transparencia-i-administracio-electronica

Consulta prèvia Ordenança de Transparència i Administració Electrònica