CARTA CIRCULAR INFORMATIVA ALS SOCIS I AMICS

Benvolguts  amics i amigues,

Us enviem la programació d’actes per aquest segon trimestre de l’any en curs, conté  les activitats i detall dels actes que tenim previst realitzar. Volem remarcar especialment els següents:

• La presentació en el nostre local del llibre escrit pel nostre soci i amic Paco Soriano, que per setena vegada, ens mostra la seva vena de creativitat literària, en aquesta ocasió, una novel·la de relats, sota el títol de VIDAS
  • La conferència que amb motiu de la adhesió a l’any POMPEU FABRA celebrarem al nostre local, amb la col·laboració del Servei Local de Català. Ja rebreu informació més completa.
  • Al mateix dia la Fundació presentarà el num. 36 de QUADERN’s amb un interessant i variat nombre d’articles sobre temàtica històrica de la nostra ciutat, principalment.
  • El dia de Sant Jordi, estarem com cada any en una parada a la Fira de la Festa del Llibre, al carrer Major.
  • El 6 de maig, tindrem la visita del grup de Barcelona Camina que vindran amb en J. Maria Vilarrúbia, que sota el lema de ”Occitània i Montcada i Reixac dos territoris agermanats”, projectarem el reportatge de “ El Château (Castell) dels Montcada a Orthez” realitzat per en Josep Bacardit seguit d’una xerrada sobre els vincles històrics de les dues poblacions

Com  sempre, us incloem el programa de les visites culturals que el nostre col·laborador i amic, en Josep Maria Vilarrúbia té previst realitzar.

En breu rebreu la invitació al acte dedicat al Mestre Pompeu Fabra, al que també dedicarem un aparador , com a mostra de l’afecte i reconeixement a la seva immensa tasca  en favor de la llengua catalana .

Contem amb la vostra presència

Fins aviat, cordialment.

LA  JUNTA  DEL  PATRONAT