Entrades recents Ajuntament

Cicle de Drets Humans, Migració i Refugi

• 16 de Novembre: Dinar Solidari
  • 20 de Novembre: Festa dels drets dels infants
  • 23 de Novembre: Concert de Gòspel.
  • 24 de Gener: Acte de lliurament de premis del concurs artístic “construïm el nostre món de drets”.
  • Del 4 de Novembre al 4 de Desembre: CExposició fotogràfica: “joves refugiats, sortir de l’exili”.
  • Del 12 de Novembre al 13 de Gener : Exposició “Jocs i joguines de l’antiguitat”.
  • Gener i Febrer: Exposició “Construim el nostre món de drets”.

(més…)

Sessió participativa en el Pla director urbanístic metropolità

Com podem millorar la mobilitat perquè sigui més sostenible? Com vols que sigui la teva ciutat?

L’urbanisme no és cosa només d’urbanistes, ens afecta a tothom: mobilitat, habitatge, espais verds, equipaments, economia

Vine al DEBAT CIUTADÀ del PDU Metropolità de l’àmbit del Vallès que es farà el dia 29 d’octubre a les 6 de la tarda a Ca n’Altimira de Cerdanyola del Vallès (av. Primavera, 2-10). Hi participen els municipis: Badia, Barberà, Cerdanyola, Montcada i Reixac, Ripollet i Sant Cugat.    (més…)

Audiències públiques Ordenances fiscals i Pressupostos 2020

L‘Ajuntament de Montcada i Reixac convida a totes les entitats i a la ciutadania a dues audiències públiques a la Sala Institucional de la Casa de la Vila (c. Major, 32).

-Dijous 17 d’octubre, a les 19 h, audiència pública sobre les Ordenances fiscals per al 2020.

-Dimarts 22 d’octubre, a les 19 h, audiència pública sobre els Pressupostos municipals per a 2020.

(més…)

Presentació del projecte d’Aula d’Extensió Universitària

CONFERÈNCIA ‘EL CANVI CLIMÀTIC, QUÈ PODEM FER?’

Dimecres 18 de setembre, a les 18 h a la Casa de la Vila, tindrà lloc la presentació del projecte de creació d’una aula d’extensió universitària a Montcada i Reixac. L’acte comptarà amb una conferència sobre el canvi climàtic que anirà a càrrec del meteoròleg i presentador de televisió Francesc Mauri.    (més…)

Entrades recents Entitats

Urgent! Crida voluntariat Caritas

VOLUNTARIAT A CARITAS

El  Projecte  Bon  Dia , és  un  projecte d’acollida  i acompanyament  de  Caritas a  persones  estrangeres. Situat  AL barri de la Ribera  té  un  funcionament diari mirant de fer  activitats  formatives  que  promoguin l’apoderament i la  convivència  dels  diferents  col.lectius que  conviuen  en el barri.

Festa Major Can Cuiàs 2019

DEL 13 AL 15 DE SETEMBRE DE 2019

Ja tenim aquí les festes del barri de Can Cuiàs.

El actes començaran divendres 13, a les 18 h, amb animació infantil, berenar i la cercavila i seguiran amb un correfoc i disco mòbil. Dissabte hi haurà petanca, jocs infantils i paella popular, entre d’altres activitats.  (més…)

Campinonat de PING PONG organitzat per l’Ass. El Teu Refugi

El Teu Refugi organitza el  I Campionat de PING PONG Montcada i Reixac
Dissabte, 6 de juliol, a les 9h  a la seu de l’entitat (Clavell, 9).
Inscripcions: gratuïtes a:  MIRpingpong@gmail.com o per whatsapp al 670 786 223
Edat mínima: 14 anys
Premis: als 5 primers de cada categoria (bàsica i avançada)
Hi haurà servei de bar