Entrades recents Ajuntament

Obert el termini de presentació de sol·licituds de subvenció per a l’any 2020

S’obre el termini de presentació de sol·licituds fins al 5 de desembre, inclòs. Les associacions i entitats sense finalitat lucrativa podeu presentar els vostres projectes a l’Oficina d’Atenció Ciutadana – OAC (av. de la Unitat, s/n) per acollir-vos a la convocatòria de subvencions per a l’any 2020.

(més…)

Entrades recents Entitats

Programa d’activitats de l’Associació Lucina

L’Associació Lucina presenta la seva programació trimestral d’activitats.

Xerrada sobre sexe a càrrec d’Alba García. Dissabte 9 de novembre, a les 11 h, a la Casa de la Vila (c. Major, 32). Preu 4 €.

Vermuteka.  Diumenge 24 de novembre, d’11 a 13 h, al Casal Cívic de Montcada i Reixac (Rambla Països Catalans, s/n – Parc Salvador Allende).  (més…)

Urgent! Crida voluntariat Caritas

VOLUNTARIAT A CARITAS

El  Projecte  Bon  Dia , és  un  projecte d’acollida  i acompanyament  de  Caritas a  persones  estrangeres. Situat  AL barri de la Ribera  té  un  funcionament diari mirant de fer  activitats  formatives  que  promoguin l’apoderament i la  convivència  dels  diferents  col.lectius que  conviuen  en el barri.

(més…)

Festa Major Can Cuiàs 2019

DEL 13 AL 15 DE SETEMBRE DE 2019

Ja tenim aquí les festes del barri de Can Cuiàs.

El actes començaran divendres 13, a les 18 h, amb animació infantil, berenar i la cercavila i seguiran amb un correfoc i disco mòbil. Dissabte hi haurà petanca, jocs infantils i paella popular, entre d’altres activitats.  (més…)